Premium Marketing Technology

Online poslovanje: Izrada webshop-a (internet prodavnica)

Mnogi kupci koriste internet kako bi pronašli proizvode i usluge koje im trebaju. Pretraživanje na Google-u je jedan od najčešćih načina za pronalaženje informacija o proizvodima i uslugama, a internet prodavnice su često izvor za kupovinu. To omogućava kupcima da brzo i jednostavno pronađu što žele.

Ako nemate webshop, korisnici interneta – Vaši budući kupci, ne mogu da dođu do vaših proizvoda i usluga.

Zašto mi je potreban webshop?

Važno je razmišljati o tome kako će potencijalni klijenti ili kupci pronaći vaš proizvod ili uslugu.

To podrazumijeva izradu dobrog webshopa i konstatno online prisustvo, kao i stvaranje privlačnog opisa proizvoda ili usluga i pozitivnih kritika i recenzija.

Koje su prednosti webshop-a?

Kao i kod web sajta, kod webshop-a postoje brojne prednosti, a mi ćemo vam istaknuti neke:

  • Povećanje prodaje: webshop vam može pomoći u povećanju prodaje putem interneta ili u privlačenju novih korisnika da postanu vaši vjerni kupc.
  • Pozicioniranje brenda: web sajtovi i internet prodavnice pomažu u stvaranju pozitivnog imidža i pozicioniranju vašeg brenda u odnosu na konkurenciju.
  • Optimizacija poslovnih aktivnost: internet prodavnica vam može pomoći u smanjenju logističkih i operativnih troškova jer se sama prodaja odvija putem interneta.
  • Online prisustvo 24/7: webshop je online web prodavnica koja funkcionište 24 dana, 7 dana u sedmici, gdje korisnici mogu da naručuju i kupuju Vaše proizvode u svako doba dana ili noći.
  • Pristup većem tržištu: uz webshop možete doći do velikog tržišta i samim tim do velikog broja i domaćih i inostranih kupaca širom svijeta.

Da li je izrada webshop-a skupa investicija?

Cijena izrade webshopa zavisi od većom od broja proizvoda i kategorija, funkcionalnosti samog webshop-a i hostinga.

Broj proizvoda i kategorija

Sam webshop može da ima neograničen broj proizvoda i kategorija. 

Prilikom izrade webshopa, stručna osoba koja izrađuje webshop unosi određenu količinu proizvoda i to se zove inicijalni (početni) unos proizvoda u webshop. Kasnije vi sami možete dodavati proizvode ili uzeti održavanje webshopa kod odabrane kompanije da ona za vas unosi proizvode.

Inicijalni unos proizvoda i kategorija igra jednu od ključnih uloga u cijeni webshopa. 

Ukoliko imate webshop sa inicijalnim unosom do 25 ili 50 proizvoda, cijena webshopa je nešto jeftinija. Ako je potrebno da se inicijalno unese u webshop 100, 200 ili više proizvoda, cijena webshopa će biti veća.

Funkcionalnost

Ukoliko želite jednostavni webshop sa klasičnim naručivanjem proizvoda bez online plaćanja, tada se implementira plaćanje pouzećem ili putem bankovnog transfera, te cijena takvog webshop-a je jeftinija.

A ako ipak želite da sajt ima dosta funkcionalnosti poput PayPal plaćanja, plaćanja putem bankovnih kartica koristeći neki od domaćih ili stranih Payment Gateway servisa, tada će webshop da bude mnogo skuplji.

Web hosting

Hosting predstavlja mjesto na internetu (server) gdje se smješta vaš webshop da bi korisnici mogli neometano da pretražuju i kupuju vaše proizvode. Web hosting prestavlja godišnji trošak koji je obavezan i za web sajt i za webshop.

Za razliku od web sajta, koji može za bude na nekom povoljnijem hostingu, za webshop se po pravilu zakupljuje dosta bolji hosting koji košta mnogo više novca.

Imajte na umu da webshop ima dosta više funkcija od običnog sajta pa je potrebno da imate i jači server koji će moći svim korisnicima da obezbjedi adekvatan pristup i kupovinu.

Za webshop koji ima do 5.000 proizvoda može da se zakupi jači Shared hosting koji je dovoljan za rad.

Za webshop koji ima 5.000 – 50.000 proizvoda mora da se zakupi VPS Cloud hosting.

Webshop koji ima preko 50.000 proizvoda se obično smješta na posebni hosting koji se zove Dedicated hosting (namjenski hosting). 

Koliko košta izrada webshop-a?

Kao što smo već rekli, cijena webshop-a se razlikuje u zavisnosti od broja inicijalno unesenih proizvoda, stranih jezika, tehnologije izrade i funkcionalnosti. Hosting je obavezni i već predviđeni trošak.

Kada se govori o cijeni izradi webshop-a, treba se imati na umu da nije svaki webshop koji vidite na internetu isti, i da postoje razlike između njih koje utiču na samu cijenu. Na cijenu utiče najviše tehnologije izrade i broj proizvoda na webshop-u.

Takođe, cijena izrade webshopa se razlikuje u državama. Naime, nije ista cijena u Bosni i Hercegovini, Srbiji, Hrvatskoj i inostranstvu. Iz tog razloga tačnu cijenu je jako teško odrediti, pa se može pričati o opsjegu cijena.

Cijena izrade web sajtova u Bosni Hercegovini se kreće u sljedećim rasponima:

Cijena izrade webshop-a / online prodavnice koristeći WooCommerce rješenje (opsjeg cijene)

  • Jednostavni webshop (do 25 proizvoda): 1.500 – 3.000 KM
  • Osnovni webshop (do 50 proizvoda): 3.000 – 5.000 KM
  • Srednji webshop (do 100 proizvoda): 5.000 – 8.000 KM
  • Veliki webshop (do 250 proizvoda): 8.000 – 12.000 KM
  • Komercijalni webshop (do 500 proizvoda): 12.000 – 15.000 KM
  • Specijalizovani webshop sa preko 500 proizvoda: preko 15.000 KM
 

Cijena izrade programiranog (kodiranog) webshop-a / e-commerce platforma (opsjeg cijene)

  • Komercijalni webshop (prilagođeno e-commerce rješenje ili potpuno programirani webshop)
    • do 1.000 proizvoda: 15.000 – 20.000 KM
    • 1.000 – 5.000 proizvoda: 20.000 – 50.000 KM
    • 5.000 – 10.000 proizvoda: 50.000 – 100.000 KM
    • 10.000 – 50.000 proizvoda: 100.000 – 500.000 KM
    • preko 50.000 proizvoda: preko 500.000 KM

 

Ovo su opsjeg cijene a ne konkretne, stvarne cijene. Stvarne cijene izrade webshop-a mogu variraju u ovim rasponima u zavisnosti od tehnologije izrade i funkcionalnosti (na primjer: da li je uključeno online plaćanje bankovnim karticama, plaćanje pouzećem i slično).

Budite posebno oprezni kod cijena ispod ili iznad ovih raspona. Niske cijene izrade webshopa su često nekvalitetni radovi koji dovode do negativnog iskustva. Takođe, prevelike cijene izvan raspona dovodi to toga da je cijeli projekat precijenjen.

Ovi rasponi cijena vam mogu služiti u svrhu planiranja adekvatnih budžeta za izradu webshop-a.

Izbor kompanije za izradu webshop-a

Ovo je jako bitna stavka u pogledu odnosa kvaliteta i cijene izrade webshopa.

Ukoliko radite webshop kod neprovjerenih kompanija, koje nisu specijalisti za ovu oblast web tehnologija, cijene će biti niže u odnosu na cijene drugih firmi ili agencija.

Ako tražite kvalitet, naša preporuka je da izaberete po vašem izboru 5 kompanija/agencija za izradu webshopa, te zatražite od njih ponudu. Kada dobijete ponude sa cijenama, tada odlučite koja kompanija/agencija vam najviše odgovara u pogledu cijene i kvaliteta.

Kome da se obratim za izradu webshop-a?

Webshop ili internet prodavnice izrađuju firme i kompanije specijalizovane za izradu web aplikacija. Webshop  kreiraju stručna lica koja se zovu web kreatori (eng. Web Creator)ili web developeri (eng. Web Developer). 

Web kreatori koriste nova moderna web rješenja u izradi webshop-a dok web developeri obično razvijaju svoje “custom” web platforme bazirane na savremenim programskim jezicima.

Mi smo studio za digitalne tehnologije koji se bavi razvojem web rješenja i digitalnim tehnologijama.

Koristimo snagu digitalne tehnologije za izgradnju boljeg i kvalitetnijeg digitalnog nastupa naših klijenata na online tržištu proizvoda i usluga.

Svakom našem klijentu nudimo različite strategije integrisanih usluga i koristimo kombinaciju digitalnih tehnologija za povećanje vidljivosti, konverzija, prihoda i opšteg poboljšanja poslovanja.

Možete nas kontaktirati putem forme ispod ili direktno na mail office@intelius.ba i na telefon +387 66 816 492.

Kompanija
Ovlaštena osoba
Vaša poruka
Podijelite sa prijateljima
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Email

Želite li saznati još više?